سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخذ ویزای ایتالیا

دریافت ویزای ایتالیا از سفارت

کشور ایتالیا ملقب به کشور چکمه واقع در جنوب قاره اروپا از جاذبه های گردشگری و تاریخی برخوردار می باشد و همین امر موجب شده است تا ایرانیان بسیاری برای سفر به این کشور راغب شوند و به دنبال دریافت ویزا و وقت سفارت ایتالیا باشند. متقاضیان برای اخذ ویزای ایتالیا پیش از هر اقدامی باید به واسطه ی سایت سفارت، وقت مصاحبه دریافت نمایند و در زمان مشخص شده مدارک مورد نیاز خود را به سفارت ارائه نمایند.

انواع ویزای ایتالیا

·         ویزای پزشکی

·         ویزای سیاسی

·         ویزای ازدواج

·         ویزای ترانزیت

·         ویزای تحصیلی

·         ویزای فرهنگی

·         ویزای تجاری

·         ویزای توریستی

·         ویزای کودکان زیر سن قانونی

ویزای ایتالیا

دریافت ویزای توریستی ایتالیا اگر مدارک کامل باشد کار خیلی دشواری نخواهد بود، به عبارتی این امکان نیز برای شما وجود دارد که حتی بدون ارائه دعوتنامه ویزای ایتالیا دریافت نمایید. سفارتخانه ایتالیا تنها زمانی قادر به صدور ویزای شینگن خواهد بود که شما با ارائه مدارکی به افسر کنسولگری در روز مصاحبه ثابت کنید تنها مقصد اصلی و نهایی شما ایتالیا است، در واقع کشور های عضو شینگن می توانند از ورود شما به مرز ها جلوگیری نمایند، فراموش نکنید برای شما هیچ ضمانتی برای صدور ویزا از جانب سفارت نمی باشد و شما تنها می توانید با سپردن اخذ وقت سفارت ایتالیا به افراد متخصص شانس خود را برای صدور ویزا افزایش دهید.

مدارک مورد نیاز برای سفارت ایتالیا

·         فرم تکمیل شده ویزای شینگن

·         رزرو هتل

·         بلیط هواپیما

·         برنامه سفر ایتالیا

·         شناسنامه

·         اخرین مدرک معتبر تحصیلی

·         ارائه گذرنامه

·         سه عدد عکس با کیفیت

·         دعوت نامه از جانب شهروندان ایتالیا

·         مدارک شغلی

دریافت وقت سفارت ایتالیا به صورت آنلاین و از طریق سایت های مربوط به کنسولگری انجام می شود که برای این منظور ارائه یک سری مدارک و تکمیل فرم هایی لازم و ضروری می باشد. اگر از جانب یکی از شهروندان ایتالیایی برای شما دعوتنامه ارسال شده است حتما توجه داشته باشید که دو ماه قبل از تاریخ دعوت نامه برای اخذ وقت سفارت ایتالیا درخواست دهید. اگر برای این امر عجله دارید بهتر است این کار را به افراد متخصص و با تجربه که در آژانس های مسافرتی مشغول به کار هستند واگذار کنید. گرفتن وقت سفارت ایتالیا اولین گام برای اخذ انواع ویزا می باشد.